9 Mayıs 2011 Pazartesi

BİRAZ LAİKA ;)

Bugünlerde ne yapıyorsun derseniz, yazı yazmadığım kesin! :) Geçmiş yıllarıma bakıyorum da ooo yazarmışım, şimdi tembellik ediyorum, canımı sıkıyor bu durum.
Geçen haftasonu İzmirdeydik. İzmir e yolu düşenler ya da orada yaşayıp da hala gidememiş olanlar varsa Karşıyaka Sardunaki'ye mutlaka gidin; eğlenmek garanti, sağ taraftaki videomu tıkladıysanız ve şu an sizi içten içe bir hüzün kaplıyorsa; derinlerinize inmek ve hüzünlenmek de garanti tabii ki peşinden kendinize getiriyorlar sizi :) "Kayıkçı"yı mutlaka isteyin. Çıkan grup "Buzuki Erkan&Grup Laika" ben bilmiyordum ama sonrasında web araştırmalarımda karşılaştığım bilgi "İzmir Çetesi" adlı dizide de sahne almış grup, hani izleyeniniz varsa fikir sahibi olabilsinler istedim. İzmir güzel şehirsin!
Bu hafta vakit ayrılan aktivitelerden birisi sinemaydı, gösterime girdiğinden beri gitmek istediğim "Londra Bulvarı" filmine gittik. Film gerçekten ısrarcı olduğuma değdi, Colin Farrel&Keira Knightley başrollerde, müzikleri de ayrıca güzel. Gidin, izleyin.
Gezi, araba, dil okulu-önerisi olanlar lütfen yorum bırakın-, aktiviteler, tiyatro, fotoğraf, vs... Aklınıza gelmeyecek şeylerin içinde, araştırma vaziyetindeyim. Hepsinin önceliği de aynı, bu ayın ortalarına kadar halledilmesi şart! Bazılarının ise hemen bu haftaiçi... :s
Üzerimdeki ataleti yenebilirsem ki güzelleşen havalarla inşallah atacağım, Geciken dubrovnik yazısı 2 güne belki de yarına burada :) Gecikmiş olsa da yaz sezonunu yakalıyor olması önemli, bilindiği üzere Dubrovnik avrupa Jet sosyetesinin hatta Hollywood yıldızlarının da tatil yeri olmaya başlamış söz konusu bir yer!

Hiç yorum yok: