12 Mayıs 2008 Pazartesi

TIME TO SAY GOOD BYE...

Yine Trabzon'a gidiş vakti geldi 15 gün boyunca sürecek sınavlar start alıyor maalesef ve ben hiç ama hiç bir yere gitmek istemiyorum ailemin yanından ayrılıp ;) Tek tesellim araya girecek olan bahar şenlikleri kapsamındaki Sezen AKSU konseri ve Duman konseri.Minik Serçe'yi bir türlü dinlemek kısmet olmamıştı ve Trabzon'da sınavların arasında olacak da olsa teselli olarak imdadıma süper yetişti.Anneannemin evi bildiğiniz gibi aynı durumda dağılmaktan toparlanmaya geçemedi,yani en pis yerinde Ebru vardı,en güzel yerinde Ebru olamayacak biraz da ondan gidesim yok.Gittiğim evde internet olmadığından yeni postlar olmayacak gibi ay sonuna kadar,yoğunluktan depolayamadım sadece yayınlanması kalmış postlar ancak fırsatım olur da internet kafeye gidebilirsem post yazacağım.Kendinize iyi bakın ,bana yine sınavlarım için dua edin desem çok mu olurum??? :( Hoşçakalın.

Bu arada tüm annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum.

Hiç yorum yok: