12 Mayıs 2009 Salı

BUGÜNLERDE HAYAT


Bahar geldi nihayet Trabzon'a, derslere daha da hevesle gidiyorum tabii bunda açıklanan notumun güzelliği de çok büyük etken. Galiba ben bölümümü ve derslerimi seviyorum ama hocalarımın birçoğunu sevmiyorum :) :) Lazım da değil zaten. Iıggh... Güzel havanın keyfini çıkartmak için evimin yolunu uzatmaya başladım okul çıkışlarımda, fırına dadandım ne olduğunu bilmediğimiz bir ekmeği çok sevdik ondan alıyorum her gün, ufacık birşey ama gramının az olduğunu sanmıyorum sanırım yaza tombiş gireceğim bu gidişle ya da biraz serinlik olan saatleri bekleyip yürüyüşler yapacağım. Tembelim ben, evin dibinde park açıldı ki şu almış başını gitmiş kilolarıyla aletler üzerinde tepinip kilo verme umuduyla kendilerini kandıran teyzelerin kullandıkları o aletlerden var. Oh dedim ya harika açık hava spor salonu :) Gittim mi gitmedim şimdilik balkondan uzaktan uzaktan bakışıyoruz, kur yapıyoruz bakalım sonumuz ne olacak. Allah'tan tehlikeli sularda değilim hala 53 kg dayım. Yazın başında başlayıp sonunda bıraktığım tenise tekrar başlayacağım sıkılaşarak 50 lere inerim ya da aynı kiloda ama daha da zayıf görünebilirim, inşallah. Bildiğim tek gerçek ekmeğe artık dur demem gerektiği.
Bugün sağlık merkezine gidebildim en sonunda, üşeniyordum gitmemiştim bir türlü kan tahlili yaptırmaya. Kansızlığım nüksetti, halsizlik gibi etkileri beni formdan iyice düşürmeye başlamıştı ve keyifsizleştirmiş, isteksizleştirmişti bu durum ki nitekim haksız olmadığımı tahlil sonuçları doğruladı. Kanım 1o.1 çıktı normalde 11-18 arası olmalı. Neyse 4 ay boyunca kullanacağım ilaçlarımla evimize döndüm :( Hiç sevmiyorum ya süt ürünlerinden uzak duracaksın ama pek de mümkün olmadığından ilaç öncesi ve sonrasındaki 1 saat boyunca yasaklılar listesinde. Ben aslında çay kahveden uzak durmak da gerekiyor sanıyordum ama gerek yokmuş :p İşime geldi ama kafam da karıştı demiri tutuyor deniyor bu tip içecekler, süt ürünleri derken şimdi neydi bu!!! Her doktor başka konuşuyor, aaaaa...
Neyse iyi geçeceğini düşündüğüöm sınavlarıma az kaldı. Havadaki güneş, ders aralarına sıkıştırılmış sohbetler, yürüyüş esnasında kimi zaman dinlediğim müziklerim kimi zaman telefon konuşmalarım, akşam evde beklediğim... Hayat güzel, ben çok keyifliyim şenlikler yaklaşıyor. Arkadaşlar sahne alıyor, süper her şey böyle de devam etsin... Yaşamayı, annemi herşeyi herkesi çok seviyorummmm.

Hiç yorum yok: