16 Ocak 2011 Pazar

DUBA DUB? :) DUBROVNİK

Yılbaşında ne yapalım diye sorup durdu ara sıra, günlerce hatta haftalarca. Arkadaşlarımız falanca yerde olacaklar dedi. Hxsjka :s Ben istemiyorum; dışarıda bir yerlerdeki kalabalığı, eğlenmesini bilmiyor bizim millet ya da bana uymuyor. Evde olmak da can sıkıcı, bizbize, ailemizle ya da arkadaşlarla. Yılbaşı diye hazırlanmış menü, hizmet et dur ya da hep beraber ayakta. Uff... E, ne yapcaz ona yok buna yok? Gidelim, yurtdışında herhangi bir yere gidelim. Bu adamların bayramı gibi birşey değil mi? Onların kültüründe yok mu süslemeler, yılbaşı ağaçları, Noel eğlenceleri... Gidelim işte, Yunanistan'a gidelim. Hemen web üzerinden çıkarıyorum alternatifleri. Yatıyor aklına onunda. Ama uzatılması gereken pasaportu var, tura yetiştirmemiz gereken belgelerimiz var vize için derken süre yetmiyor 2 hafta var. Pasaport falan halolunca bu süre 8-9 güne iniyor ki bu risk almak demek. Beyrut'a gidelim o zaman dedi. Aaa evet Gulag orkestrayı severim, evet eğlenceli olur. Ama dur, sonra diğer ülke vizelerinde sorun çıkar, çıkabilir diyor. Hımm, öyle mi :s Heves kaldı kursakta yine. Akşam oluyor, günler geçiyor; biz gidemeyeceğiz herhalde, bak kararını ver de bir yere rezervasyonumuzu halledelim, aslında çocukların olduğu yer belli. Cırlıyorum, hayır gidiyoruz biz, yokuz Ankara'da, yokuz Türkiye'de :) Ayın 28'i kocam arıyor, tamam hallettim; hazırla valizleri yarın akşam uçuyoruz. Hobbaaa, hem seviniyorum hem algıda error. Hazırlanamıyorum adapte olup da. 3 gün 3 ülke diyor. Ve biz bu güzel şehre uçuuup gidiyoruz 29'unda!

DUBROVNİK

Adriyatik'in incisi Hırvatistan'ın turistik gözdesi Dubrovnik! İlk adım Old city'e atılıyor. Ve Dubrovnik'in kalbinde, tüm o güzelliklerle büyülenirken soldaki sempatik insan karşılıyor. Geceleri masal şehre geri dönüyoruz, gündüzleri keşfe gidiyoruz komşu ülkeleri.
Hırvatistastan-Dubrovnik
Bosna Hersek-Mostar
Montenegro(Karadağ)-Kotor
Alınmış notlar, çekilmiş fotoğraflar, gözüme çarpan ayrıntılarla maceramız bir sonraki postta burada ;)
Otomatikten dinlediğiniz şarkı ise yılbaşı gecesi en çok eğlendiğim şarkı;
Jurica Paden&Aerodrom'dan
Sto si u kavu stavila
İyi dinlemeler.
Ebby

Hiç yorum yok: