13 Ocak 2011 Perşembe

GECİKMİŞ POST

Aralık ayı güzel aydı, ya 20 Aralık nasıldı?

Doğumgünü partilerini ya da kalabalık toplanmaları sevmem, hatırlanmamayı da sevmem ;) Orası ayrı. Ben daha çok kendimi özel hissetmeyi isterim, yalandan toplanmış kalabalıklar yapaylıklar "Ayy tatlım iyi ki doğdun!" lar bana göre değil. Dipdibe sandalyelerde oturan insanların kelalakalıklarından üzerime yük edinme vazifesi, herkesin yüzünü takip etme nasıllar iyiler mi ortamdan mutlular mı?!!! Heeyy bugün benim günüm sizin değil, sizin keyfinizi takip etme günüm hele hiiiç değil.

Eşim... Beni tam da istediğim gibi ödüllendirdi. En sevdiğim yere, en rahat ettiğim mekana, yemeklerinin lezzetine doyamadığım Laurent'e, ruhumu hür bıraktığım, oradakilerle beraber her anlamda kendimi şımarttığım La Flambée' deydik akşam yemeğinde.Kapıda Laurent&eşi Aslı iyi ki doğdun tebrikleriyle karşıladılar bizi. Sonra bizde geleceğiz, hadi yukarı dediler. Ellerinde koca demet çiçekle çıktılar,şımardım.Beklemiyordum. Sık sık geldiler,gittiler her zamanki gibi.Yemek sonrası tatlı ister misiniz diye sordular..Evet dedim, maksat yerini bulsun, doğumgünü tatlısı niyetine. Herşey sıradandı.Ama siz 3 kişisiniz tatlıdan yalnız 1 tane var. Ben uydurdum dedi.Süper, istiyoruz ondan ;) Loş ışıklı ortamda 1 tanecik mum ışığı belirdi kalabalıkla; şekerden surlar, bana özel tatlı kadehinin derinlikleri 3 kat; 10,20 ve 30 lu yaşlarımdı galiba, en leziz kat 10'lar! :) Laurent&eşi Aslı&Quentin&sürpriz 2 Fransız konuk Fransızca iyi ki doğdun nidalarıyla şımarttılar beni, ruhum okşandı. Onlara eşlik etmek isteyen sevgilim ise komikti, yakalayamadı havada dalgalanan o sesleri. 29 yaşıma Fransızların kutlamasıyla girdim; sıcak, içten ve düşünülmüş maddiyatla sahip olunamayacak güzellikte, ben tahmin etmezdim eşimle ve diğer bahsettiklerimle farklılarla dolu doğumgünümü, hayatımdakilerin en güzeliydi. Tek eksik ailemdi :(

Doğumgünümde beni hatırlayıp ileti gönderme, arama vs şekillerde iyi niyetlerini sunan tüm dostlarımın, arkadaşlarımın, ailemin ve annemin, babamın, kardeşimin ve tabii ki eşim Ömer'in hayatımdaki varoluşları için sana minnettarım Allah'ım, teşekkürler.

Hiç yorum yok: