20 Eylül 2008 Cumartesi

Ah SEZEN Ah

İnsanların olmazsa olmazları vardır ya. Benim de müzik konusundaki olmazsa olmazlarımdan Duman, Athena ve Kurban var mesela. Hep aman bu gruplar sakın dağılmasın der dururum da gerçi biri dağıldı :) Bu arada sadece türkleri ele alıyorum, bir de yabancı sanatçılara dalarsam hem listem kabarır hem de postum amacından sapar. Pamela SPENCE'i çok severek dinliyorum, canlı performansıyla tanımış sonra hep dinler olmuştum.
Birkaç yıl önce Antalya'ya tatile gidiyoruz. Umarım Sezen AKSU yada Pamela konseri vardır diyorum ve Antalya'ya giriyoruz hemen Sezen konseri afişleri gözüme çarpıyor. Seviniyorum ama gidemiyorum, çünkü hemen o akşamdı konseri ve organize olamıyoruz. Kuzenim arıyor bir akşam hadi çıkalım dışarı diyor, çıkıyoruz Antalya'da sevdiğim mekanlardan biri olan Jolly Joker XL'a gidiyoruz ve bir de öğreniyoruz ki benim tatilin son akşamı Pamela konseri var :) Yuuppi, işte yakalayabildiğim bir dilek ;) Kalbim temiz benim kes-sin. Çok da eğlendiğim bir gece geçirdim, Pamela'nın canlı performans seyre değer, etkileyici güzellikte.
Aradan 2 yıl geçiyor...
Mayıs 2008 geliyor.
KTU bahar şenlikleri başlıyor.
O çok arzu ettiğim başımı göklere erdirecek Sezen AKSU konseri işte tam burada yaşanmayı bekliyor :)
Neden böyle bir kıyak geçmek istediyse Rektörlük, pek de kurcalamadım. Konserler geldi geçti ve son gün final artık, beklenen konser zamanı geldi Minik Serçe sahnede. Ben en güzel yerde kulis tarafındayım, ekibinin hemen dibindeyim ve çok da eğleniyoruz, ekip kıpır kıpır... Sezen sahneye çıkacak önümden geçiyor, fiziksel anlamda hiçbir dumur durumum yok. Şarkılar başladı ardı ardına söylenmeye. Ekibine de sık sık dönüyor, aşağıda biz yukarıda O oynuyor özetle Sezen'e ekibi tam gazı veriyor. Bu anlardan birinde ben de yukarıdaki bu fotoğrafı çekiyorum ;) Birkaç şarkı da beklediğim performans vardı ama ne diğer parça seçimleri ne de sesi iyi değildi, Sezen'in tüm büyüsü bozuldu. Ben mutsuz oldum. Verdiği aralarda bir de acımaya başladım, yürümek de bile zorluk çeken tıpkı yaşayan ölü gibiydi. O haline göre sahnede yine iyiydi demedim de değil. Sezen eski Sezen değil!!! Keşke o konserde olmasaydım da Sezen tüm ihtişamıyla belleğimde varlığını sürdürseydi. Ah Sezen ah...

4 yorum:

Nakhar dedi ki...

sahne ses düzeni, ışıklar ve sanatçının o günkü ruh hali bile etkiler performansını, öyle tek seferde üstünü çizmek olmaz....

sezeni rumeli de izleyeceksin... herşey mükemmel olunca o da mükemmelleşiyor... diğer türlü yüksek beklentiler içinde gözünde büyüttüysen de zaten tam tersi soğuyorsun o andan itibaren...

50 yaşını aşmış bir kadın, birkaç rahatsızlık geçirdi... yüzü gözü şişti düzeldi... olsun o kadar... bir gecelik performansından dolayı, geride kalmış başarılı yıllarını çöpe atamayız değil mi şekerim :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

Canımm, kesinlikle etkisi var söylediklerinin deee ;) Ben çöpe falan atmadım, hala Sezen AKSU ayrıdır,tektir ama cidden bu kadar kötü olmamalıydı :) Şu an şarkılarını dinlerken ruhumdaki Sezen ile konserindeki Sezen aynı kişi değil ve ben canlı performansta büyüleneceğimi düşünmüştüm :) Ama gerdan kırması ve bacak şovu cidden harikaydı ;)

Adsız dedi ki...

sezen aksu yu son 3 yıldır izliyorum tüm sahnesi showa yonelik sesi kalmadi maalesef.. herkes kabul etsin... ne rumali kaldi ne eski sezen... ne o eski guzel sarkilar...

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Adsız; bahsettiğim konserinde maalesef şov da yoktu! ben sürekli espriler havada uçacak sanmıştım, sadece gerdan kırıp bacaklarını 2 salladı o kadar :(