1 Eylül 2009 Salı

gfvjrkehjkm

Serkan'ın acısını paylaşmak için açtım bu sayfayı, işin rengi değişti birden, gerçi haberi olur mu buradan ulaşılır mı ona bilmiyorum. 18 yıllık meşhur kedisi, anlatmaktan gurur duyduğu komşunun fırındaki tavuklarına saldıran kedisi, fotoğraflarını her fırsatta gözümüze soktuğu kediciği (Serkan üzgünüm adını hatırlamıyorum) bugün intihar etmiş: 11. kattan uçuşa geçmiş. Başın sağolsun Serkancığım...Yapabileceğim birşey olursa, konuşmak istersen çekinme. Gerçi aracı kurum Önder'den ulaşılıyor sana, Allah'a şükretmek mi lazım çekimler başlıyor diye :P

Gözyaşlarımın ıslaklığı tüm yüzümde, burnumun akıntısı arttı sanırım alerjik birşeyler oldu... Dudaklarımın üstü yanıyor birazcık. 22 ay oldu, ellerim titredi bir an. Düşündüm. Alıştım ama neye?? Adlandıramıyorum.

Sağlamından bir küfür çakasım geliyor, bünye ona da alışkın değil, eğrelti duruyor o da anasını satayım.

Gidip selpak almalıyım...

Hiç yorum yok: