16 Eylül 2009 Çarşamba

KANDİL& DUTTİM&DAYIM ÜÇLEMESİ=PRAYER FOR ME AT THIS NIGHT

Dayımın da doğumgünüydü eğer aramızdan ayrılmasının 2. yılı dolmak üzere olmasaydı bugün 52. yaşına girecekti. En yakınım Burçin'imin 28'ini karşılaması gibi. Allah Duttim'e nice güzel yaşlar yaşamayı nasip eder inşallah. Kadir gecesinde tüm sevdiklerim ve kendim için iyi olacak herşeyi yaşamamız için dua edeceğim.&Dayımın doğumgününü kutlamak nasip olmasa da Onlar için de rahmet dileyeceğim, oldukları yerde huzurları olmasını ve bir gün orada da birlikte aydınlıkta olmayı isteyeceğim. Sesimi duyacağına inanıyorum, Onlara ileteceğine ve ........ nicesine. Dualarınız kabul olsun.

Burçinciğim, canım seni çok seviyorum, eskisi gibi dipdibe olamazsak da biliyorum iyi niyetlerimiz birbirimizi kollamaya devam ediyor. Bir gün yine aynı şehirde olmak dileğiyle cicim. Nice mutlu yaşlara.

Hiç yorum yok: