14 Şubat 2008 Perşembe

BUGÜN SEVGİLİLER GÜNÜ

Sevgililer Gününde mücevherler,çiçekler,,farklı hediyelerdışarıda yenilen başbaşa romantik yemekler bekleyenlerden ve isteyenlerden olmadım hiç bir zaman.Sevginin bir güne anlam yüklenerek paylaşımını kabul etmiyor bünyem.Mantığını da anlayabilmiş değilim haftalar öncesinde tv de basbas bağıran insanlar "14 Şubat Sevgililer Günü,ne yapacaksınız?Size güzel bir önerimiz var....",asılan afişler,sanatçılı restaurant-bar programları,mağazaların vitrinleri ve alışveriş merkezlerinin promosyonları zaten akıllara zarar...Bunca dayatmanın içinde sevgilime kalan ne beni mutlu kılması için herşey düşünülmüş planlanmış

_"Aaa,çok şaşırttın harikasın sevgilim..Hiçbir yerde benim sevgilin olduğum yazmıyordu ama sen beni buldun :)) Bunca şey bana mııı!!!Nee Selami Şahin eşliinde başbaşa bir yemek mi??Çok mutluyum çoook,muucck..Seni çok seviyorum,hayatım.."

Ama her yerin böyle özenle hazırlandığı bir günü sevgilimle geçirmek isterim tabii,eğer bir arada olma imkanımız varsa,biraz yürümek sonrasında onun sevdiği yiyecek olan pizzayı alıp evimize gelmek ve kırmızı iskoç desenli battaniyemizin altına girip onun sıcaklığını hissederek dvd izlemeyi isterdim..Eternal Sunshine of the Spotless Mind----SİL BAŞTAN filmini bir kez daha izlerdik..Sevgilinizle izlenecek en güzel filmlerden bir tanesi.

Sevdiğime huzur verecek şeyleri yaparak,sakin ve evimizde izole bir sevgililer günü kutlamasını hiçbir şeye değişmem..Sevgililer gününüz kutlu olsun...

Hiç yorum yok: