24 Şubat 2008 Pazar

HANGİSİ DAHA SALAK?

Sevgili Goddess Artemis' tarafından yapılan ilk mim konum "Kişisel tarihimin en salak alışverişi." Bir anda aklıma 3 tane birden geldi :) Ben biraz düşüneceğimi sanıyordum,gel gör ki
3'ü de birbirinden salak geldi..
1.si Tatile gittiğimizde içecek bişeyler almak için girdiğimiz süpermarketten hiçbir işime yaramayacağı hatta ve hatta evde bir tel zımba makinem olmadığı halde aldığım renkli kutularda bulunan kutu kutu tel zımbalar...
2.si Yine bir yaz tatili bu defa Side'deyiz.Ortaokul dönemimin sonları,bez botlar moda o sene,hiç unutmam oranın lokmacılarının da her tarafa serpilmiş olduğu uzun bir sokağı vardı.Stefanel mağazasının vitrininde çok güzel bir bez bot...Babama aldırmak istiyorum almıyor,geçerken içeri dalıyorum beyaz rengini deniyorum..Babam denememe rağmen almıyor,derken dönüş günü babam beni stefanel mağazasına sokuyor.Benim botun numara bitmiş,bir tek kan kırmızı renginde var..Babama inat bana kaçırttı almadı ya atlı beyaz dolgu topuk bez rengi kan kırmızı botlarımı alıyorum..Giydim mi hiç? HAYIR. Ama hala durur,anısı var hem de çok çabam oldu onun için ;)
3.sü de yolda yürürken nike mağazasına girdim ama sanki arkadaşımla orada buluşmaya sözleşmik gibi bir girişti benim,o an oraya girmek hiç aklımda yoktu,işlerimi halletmeye çıkmıştım evime dönerken pat attım kendimi mağazaya..Bir t-shirt beğendim,şu bedenini almak istiyorum dedim,kasada sağlam da para ödeyip çıktım altıüstü bir penyeye.Ne deneme ne başka bişeye bakma,ilk kez böyle alışveriş yaptım.Eve bir geldim giydim ki yook böyle bir iğrençlik.Vücudumda adete 2.bir deri gibiydi t-shirt,ne yakası ne etek kısmı hiçbiri yerinde durmuyor sağa sola kaçıyordu..Hemen değiştirdim,yerine spor ayakkabı ve çanta aldım fark ödemeden,düşünün yediğim kazığı,yaptığım alışverişin salaklığını :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazınızı okuyunca bir zamanlar kendiminde salakca davrandığım hatalar aklıma geldi.Dünya üzerinde ne kadar insan varsa hepsinin başından böyle durumlar geçmiştir.Önemli olan takıntılı hale gelmemesidir.

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Kesinlikle öyle,her zaman akıllı davranamayız ve herşey dozunda olmalı değil mi?