5 Şubat 2008 Salı

İLK MİMİM

İlk mimim Topsy Kretts'den geldi,çok teşekkür ediyorum..Aynı zamanda bu konu için onu mimleyen ve beni de blogrolluna ekleyip bana bunu bildiren blogların tanrıçası Artemis'e çok çok teşekkürler.Bloğumun biraz desteğinize ihtiyacı var sanırım daha da oturup güzellşebilmesi için ;)
Mimin konusu->Olmasını İstediğim Mantıklı/Mantıksız Şeyler ve Bir Daha Dünyaya Gelsem.

Olmasını istediğim mantıklı şeyler:
1-Okulu artık bitirebilmek.
2-Dünya mutfakları üzerine tam donanımlı eğitim almak.
3-Sırtımdaki rahatsızlığımın düzelmesi.
4-Olabildiğince fazla dili ülkelerinde öğrenmek.
5-İyi bir dansçı olmak.
6-Kendime ait bir dergi sahibi,ajans sahibi olmak.
7-Sevdiklerimin yakınlarında hayatımı devam ettirmek.
8-Bir an önce daha da uzamadan işime başlamak.
9-Nba ve Efes Pilsen maçlarını stadyumda izlemeyi.
10-Ailemi üzmemiş olmayı.

Olmasını istediğim mantıksız şeyler:
1-En azından yaşadığım her şehirde buz pistleri olması ve buz pateni kayabilmek profesyonelce.
2-kuşbaşı ete kuşbaşı gibi aslında midenin de almayacağı bir isim verirken kıymaya neden "solucan" denmediğini bilmek istemek.
3-Dünyada varolduğumdan beri yanımda olan ama artık göremeyeceğim sevdiklerimi ölümsüz kılabilmeyi.
4-Fizik bölümüne baştan girmeyip dekorasyon/moda tasarım üzerine eğitim almayı.
5-Akraba diye anılan bazı insanların akrabam olmasını engelleyebilmeyi
6-Ailemi yıpratan,sıkıntıdan başka birey vermeyen,üzen herkesi uzak tutabilmeyi isterdim.
7-Atatürk ve Adile NAŞİT'i tanımış olmayı.

Vee yeniden dünyaya gelecek olsam "başka bir şehirde aynı çekirdek ailemle bazı akrabalarımın da içinde olduğu huzurlu bir yaşamı sürdürmeyi" isterdim.

Hiç yorum yok: