29 Mart 2008 Cumartesi

3 BOYUT

3 BOYUTLU SİNEMADAN SONRA BANA EN HEYECAN DUYDURAN MUTLU EDEN 2. 3 BOYUT

Bu posttaki resimleri de ressamla ilgili bilgileri de muhtemelen görmüş okumuşsunuzdur bir çoğunuz ama hala haberdar olmayanlar da vardır.Ben yeni birşeyler keşfedince,öğrenince çok mutlu oluyorum ve daha da mutlu eden birşey var ki o da bunları bilmeyenlere ilk bahseden olmak.Bakalım bu postla amacıma ne kadar ulaşabileceğim ;)

Julian Beever;İngiliz asıllı olduğu söylenen ayrıca da Belçikalı olduğunu da duyduğum hangisinin doğru olduğunu hala öğrenemediğim sanatçı oluyor kendileri.Şimdiye kadar eşine rastlamadığım bir sanata sahip.10 yıldır İngiltere, Belçika, Hollanda, Avustralya, Fransa, Almanya ve Amerika'nın cadde ve sokaklarına yaptığı görenleri şaşkına çeviren 3 boyutlu resimleriyle dünyaca ünlü bir sanatçı olmayı başarmış Bay Beever ancak bazı ressamların sert yaklaşımlarına da madur kalmamış değil bu zamanda.Siz sanatçı olarak kabul edermisiniz bilmiyorum ama benim kabulümdür.
Kaldırıma taşıdığı Anamorphic illüzyonları, özel bir bakış açısından görüldüğünde insana gerçek hissi veren resimlere imza atan Beever pek çok ülkeden de teklif almış.Türkiyeden de teklif gitmiş midir diye de düşünürken zırt pırt sağı solu deşilen sokaklarımız da uygun yer bulmak zor olur sonucuna vardım..Bu arada istanbul'da levent kanyon ve cevahir avm'de resimleri olduğu söyleniyor ama ben hiç duymadım,haberi olan ya da gören var mı??



Hiç yorum yok: