18 Mart 2008 Salı

BEYAZ&SİYAH


Bugün havadan mıdır bilmem,ruhum ızdırap çekiyor.Yani kesin havadan bilinmeyecek yanı yok ki güneş de yağmur bulutları da rüzgar da herşey tepemizde,etkilendi ruhum :(

Su istiyorum içmek için 1 kupa soğuk su.Hem 1 kova su istiyorum başımdan aşağı boca etmeye sıcak olmak şartıyla,hem de vücudumu anlık rahatlığa kavuşturmaya 1 havuz dolusu su ya da deniz ya da okyanus istiyorum.Şehri yıkamaya gökyüzü dolusu su istiyorum,boşalsın bir güzel kalmasın içinde bulutların sıkıntı...

Uzun bir yolculuğa çıkmak istiyorum.Herşeyin yavaş yavaş ya da hızlı hızlı akıp gittiği bir yolculuk benimkisi.Yeşil havuç,cikletten bisiklet,mor domates,rugan ayakkabı,kestaneden ruj,baloncuktan etek karmakarışık olan herşeyden istiyorummm :)

Gidenlerin geri gelmesini,herkesin berrak olmasını,kah siyah kah beyaz görünen kişiliğimin aynı kapıya çıktığını çok renkliliğimin bütünleştiğinin farkına varılmasını istiyorum.
Bilmediğim bir yerde sedefim,şimdi görebilen var mı abeküsümü??


Hiç yorum yok: