17 Nisan 2008 Perşembe

EDİSON COMPANY SUNAR

Geçen sene fizik kulübümüz bölümde bir pano düzenlemeye başladılar,yani daha önceden de vardı da beni hiç açmıyordu oldukça basit ve merak,heyecan uyandırmayan sığ bir panoydu.Üzgünüm.Bu yeni pano ona nazaran daha iyi gibi.Bölüme gelip gittikçe sürekli gözüme küçücük bir küpür ilişiyordu,okuduğumdaysa inanılmaz mutlu oldum yüzümü kocaman bir gülümseme sardı ve onu almak için düştüm peşine ;) Veren oldu mu olmadıı :) Nereden alındığı hakkında fikri olan oldu mu? O da olmadı :) Kulübe gelip geçtikçe uğradım istedim,istedim kimsenin umru olmadı.Habersizce alsam diye düşündüm,o kadar yalvarmaya vermediler durum direkt çakılır diye o ihtimal de kalktı.Bölümden arkadaşım var Selami meğer o vermiş,ona istettim "Verilen şey istenir mi?" dediler vermediler.Bende "Amaan,ne değerli oldu." dedim vazgeçtim,tamam güzeldi,beni güldürmüştü ama benden bu kadardı pes ettim.

Bu sene sınav dönemlerinde gelip gitmemin faydasını gördüm ve hala panoda tutulan bu küpürcük benim olduuu.Nihayet oldu ;) Bu gidişim de bölümde bolca vakit geçirdim ders çalışmak için arkadaşlarımla ve kulüpten arkadaşlarım "Seni ne çok özledik biz" deyip göstermek için de küpürü bana verdiler.Yada beni keklediler bilemiyorum ne de olsa geçen seneden beri panodaydı,hahahaa...

Bana bunca yazı bunun için miydi demeyin lütfen çünkü benim azmim bunu haketti..İşte karşınızda Elektrik ışığı ilk kez halka tanıtıldığında "Edison Company" tarafından hazırlanan talimat ve güvenceleri içeren levhalar:

BENCE;Öncelikli olarak alttaki kısmı okuyun.

Hiç yorum yok: