30 Nisan 2008 Çarşamba

OOooPPSSS!!!

Uzun zamandır yazamıyorum,boyumuzdan büyük işlere mi karıştık ne???Anne&Tete&Ebru 3'lüsü olarak bir de yardımcı mimarımız Mustafa USLU,(oldukça fazla vaktini alıyoruz reklamın yapayım istedim ama web de bir bilgiye ulaşamadım maalesef,kısmet değilmiş :) ) Biz Mustafa'nın sabrını zorlarken bizim sabrımızı da ustalar oldukçaaa zorluyor.Gerçi ben durumu özetlemedim:anneannemlerin teras odası vardı öncelikle oranın zemin karosuydu mobilyasıydı giriştik bir işe.Ardından banyo&wc tadilat ettirelim dedik,sonra kapılar olmaz onlar da değişsin dedik,hazır işe kalkışmışken mutfak dolapları da değişsin istedik hatta ve hatta asansör de gerekli nerden ne olur diye de projelendirmeye çalışıyoruz :) Anneannem ve dedem kardeşinin yanına şehir dışına gönderildi,teyzem görümcesine,diğer teyzem ve kuzenim ise bize geldi ev boşaltıldı,ustalar,malzemeler ayarlandı veeee komedi maceramız start aldı.
Tüm ustaları bir araya topladığımız gün 2 elektrikçimiz,2 su tesisatçımız,2 sıvacımız,1 de taşıyıcımız vardı;ee bir de mimar lazım ne olacak ne bitecek anlatmaya teknik şeyleri,aradık beklerken bize soru bombardımanı başladı.Sıvacı soruyor "Yengee,küvet burda mı olcakh?"Teyzem ölüçsünü,vs veriyor. "Haa,anladım yenge."Düşünüyor düşünüyor "Yenge peki bunun bataryalar nerde?" Ben atlıyorum "150lik kısımda sol duvarda yani :) " "Haaa...." Yine düşünüyor düşünüyor bir cıklama ve ardından teyzem "Bir problem mi oluşuyor,oluşması için bir sebep yok gerçi de!?" diyor veeee koptuğum an şu andır gelen cevabı yorumsuz olarak yazıyorum daha da bişey demiyorum -> "Şimdiii teknik olarak bir sorun yok ancak dinimizce uygun değil,olmaz.Bunu bu şekilde yapamayız,bakın eski wc'nize taşı olsun duş sistemi olsun yönü Kıbleden taraf değil." Yüzümüzden anlıyor ki dediği gibi yaptırmayacağız. "Neyse ya Mustafa gelsin O'na değiştirtiriz,projeyi Kıbleye uygun hale getirtirim ben." Ooooppsss proje değişmedi ;)Şantiye şefi tetem,yardımcı annem ve estetik danışman ben inşaata devam...
BATS-YARASALAR

Ben çıkardıkları çok yüksek frekanslı ses dalgalarıyla yarasa denen yaratığı,canavarı her neyse sevmiyorum nefret ediyorum.Bunları neden mi yazıyorum;yeni keşfettim ve fark etmeyenler varsa kendilerini tanısınlar yarasa denen şeyi sevmediklerini dile getirebilsinler istedim. Allah'ın gücüne gitmesin ama ne bu şey ya kanatları,yüzü herşeyi itici güzel bir tek yanı yok,göremiyorum ben,ııgh.Yine Allah eksikliğini göster misin,aratmasın.Vardır onun da şu Dünya'ya bir katkısı herhalde var olduğuna göre diye düşünüyorum,üzülerek de olsa ;p Hak da kalmayayım;

*Amerikan iç savaşında barut yapmak için kullanılan malzemelerden biri de yarasa dışkısıymış.
*Meyve yiyen yarasalar, 450 kadar ticari maddeyi ve 80 kadar ilacı insanoğlunun hizmetine sunmaktaymış.
SİVRİSİNEK LARVALARI
Hayvanlar alemi gibi olacak bu post ama yukarıda gördüğünüz fotoğrafı paylaşmayı istedim ki
şu yarasalardan sonra biraz ısınabilelim hayvancıklara diye :) Sivrisinek larvaları ne de sevimliler değil mii??

YENİ KELİME
Bir de bu hafta lugatıma bir kelime daha eklendi yani ben bilmiyordum :( ANTİHİSTAMİNİK alerjik durular için kullanılan kimyasal ajanmışş.
NERDEN ÇIKTINIZ??
Sonraaa 2.vizelerimin kapıya dayandığını ve acilen notlarıma kavuşup çalışmam gerektiği kafama çat pat vuruyor,sinir oluyorum,çalışmak istemiyorum :(


Güçsüz yanlarımı birine teslim etmek istiyorum,yine bu kişi beni güçlü görmesin,bebeği gibi savunmasız karşısında duruyum beni korusun kollasın istiyorum.Neden istiyorum hiç bilmiyorum,güçsüzlüklerimi devretmişken güçlü yanlarımla neden güçsüz olmak istiyorum birinin yanında hiiiiç bilmiyorum.Yaz geldi,havalar güzelleşti,küresel ısınma;her nedense bilmiyorum ama mutlu olurmuşum gibi geliyor ;)
Bir de tuhaf rüyalar ve düşünceler sarmış durumda beni bir sonraki postta yazarım artık onları da,galiba en sıkıcı postumu yazmış bulunmaktayım,bir de bu hafta boyunca 2 kere yaptığım kurabiyenin tarifini verecektim ama yarın yazarım çünkü çook yorulmuşum,uykuya karşı koyamayacak kadar direncim düştü.Bye bye...

Hiç yorum yok: