28 Ağustos 2008 Perşembe

ALL WOMEN DREAM, BUT NOT EQUALLY


Öncelikle postun başlığına açıklık getireyim,flickr'dan yukarıda gördüğünüz fotoğrafı indirdim ve bu başlık bu fotoğrafa aitti,kullanayım istedim ikisi bir arada ayrı bir anlam ifade ettiler ;)



Geçen hafta uzun zamandır muhabbet etme fırsatı bulamadığım bir arkadaşımla buluştum,yemekler filmler derken ardından muhabbet etmeye başladık.Ben okuduğum ve gerçekliğine ciddi ciddi kafa yorup işin içinden çıkamayınca bilebilecek birilerine danışmayı planlamıştım kafamda.İlginç bir mevzuydu...Herneyse düşük çeneli ben merakımı gidereceğim ya başladım anlatmaya,karşı taraf gülme krizine tutuldu,aralara da benim tuhaflaşmaya başlayan tepkime karşılık yanağıma vurup "Salak seniiii!!" şekline döndü diyalog.Sürekli abuk sabuk şeyler üretip bıdı bıdı anlatırken Allah'tan kızarıp bozaran suratımı görmedi :P Sersemliğime daha da kopardı,hayal gücü geniş olup malzeme de bol olunca,durmak yoktu ama frenledim kendimi,ayıp ayıp çoook ayıp.Umarım bu yazım okunmaz taraflarından,hahahaaa.


Sabaha karşı bir rüya gördüm;en yakın arkadaşım Burçin bir bisikletin üzerinde peri kızı edasıyla yaklaşıyor yanıma üzerinde uçuşan uçuk bir sarı elbise.Başlıyorum üst paragrafta olanları bir heyecan anlatmaya,kahkahalar atıyorum ve resmen gülmemin rüyamla sınırlı olmadığını hissettim,gözümü açtım sabahın 5'inde güldüm güldüm uyumaya devam ettim.Uyandırmak için anneciğim başıma dikildiğinde gözlerimi açar açmaz saat 5 de yaşadığım aklıma gelip günaydın diyemeden yine gülmeye başladım.Hayırdır inşallah bu neydi böyle melekler mi geldi ne??? :)



"BAZEN NEŞENİZ GÜLÜMSEMENİZİN KAYNAĞIDIR

FAKAT

BAZEN DE GÜLÜMSEMENİZ NEŞENİZİN KAYNAĞI OLABİLİR."


Tnich Nhat HANH


Gülmeyi çok severim,en azman suratlı insanın karşısında dahi tebessümüm vardır benim,yeter ki biriyle göz temasım olsun.Bünye sağlam yıldıramaz mutsuz insanlar beni,mutlaka mutsuz anların içinde de bulurum mutluluk duyacak birşeyler.Tek kötülüğü belki de güzellik olacak bende bilemiyorum ama sürekli gülmekten kırışıklıklarım olacak,eyvaaaah :) Hiç hoşlanmam asık suratlı insanlardan,sabahları genellikle belediye hoparlöründen gelen kim ölmüş kaçta kalkacakmış cenazesi ayrıntılarını okuyan adamın sesi kulaklarımı doldururken gülerek başlarım güne.Her zaman herşeye salak salak gülmek bilinçsizliğinde değilim,o kadar çok ona gülerim buna gülerim dedim ki.Birşeye canım sıkılıp da suratım düşmüşse,ya da arada olduğu gibi mutsuz uyanmışsam zordur ifademi düzeltmem.Nefret ederim bu halimden ama ne yapsam düzelmem.Bazı insanların mutsuzluğu,bazılarının yüzü gülmez halleri sinirlerimi bozuyor,bugünlerde gözüme batıyor.Allah'tan belanızı mı arıyorsunuz insan evlatları,hasta mısınız,maddi sorununuz mu var???Ne derdiniz yahu...Ruh hastası olmasın da ne olsun bu tipler,sürekli sorun sürekli huzursuzluk içlerinde.Kimse tatminkar olsun demiyorum,elindeki buyken istediği şey başkaysa çabalasın ama şu an elinde olanın da kıymetini bilsin ve bunun da tadına varsın.Kendini tanıyan kişilerin her durumda her yerde kendilerini mutluluk anlamında tatmin edecek noktası vardır.Küçük bir yer Erbaa,yapmak istediğim birçok eyleme engel inanın.Düşünün belli bir saatten sonra bırakın kız erkek buluşmayı kız kıza bile zordur,dikkat çeker.Benim yaş grubum için söz konusu bunlar tabii.Burada boş zamanım çok ve ben zaman isteyen hobilerimi gerçekleştiriyorum,annemin kokusu hep yanımda,aile bir arada yıllar üzerine,o çok sevdiğim domatesi dalından koparıp yiyorum,çıtır biberlerle peynirli sandviçler yapıyor mideye indiriyorum,temiz hava doluyor içime her nefes alışımda,kitaplar okuyorum,müzikler keşfediyorum,puzzle,film,ne zamandır istediğim tenisi öğreniyorum,birileri,vs,vs...MUTLUYUM.Burada yaşamaya devam etmek istiyor muyum?Hayır çünkü yapacağım çok şey var.,.İsminin önüne gelen sıfat hatta kazancın olmadan yaşadığım çevrede kendimi sevdirebiliyor,saydırabiliyorsam kendime hayatta mutsuzluk alternatifini sunmuyorum.Tüm umutlulara umutsuzlara gülümsüyorum...
Ufak Bir Not: Tatilden önce kaydedilmiş ama yayınlanmamış bir postu okudunuz.Bilgilerinize...

Hiç yorum yok: