13 Ağustos 2008 Çarşamba

AZ EL KAİDE'DEN AZ TÜRKİYE'DEN

Irak'ta El Kaide'nin getirdiği yasaklar beynimi durdurdu resmen.
Gerekçe olarak salatalığın erkek cinsel organına benzediğini savunan terör örgütü kadınlara salatalık satın almayı yasakladı.Evde eşi ve çocukları haricinde bir erkek varken eline alıp kabuğunu soymasına,doğramasına hatta ve hatta yemesine bile müdahele edeceklerdir ben inanıyorum buna. 2. si dişi keçilerin öldürülmesi:memeleri meydanda bir de kuyruklarının yukarı doğru kıvrık olması müstehcen görüntü oluşturuyor diye.Ohaa keçi bu keçi ne adamdınız da bundan bile tahrik olurdunuz bea!!! 3. ise Hz. Muhammed zamanında olmadığı için dondurma alım ve satımı yasaklanmış.
...
Koyduğu kurallara uymayanları katleden El Kaide örgütünün yaptıkları,istedikleri akıllara zarar verir."Kapalılık ne kadar artarsa sapkınlıklar da o kadar artar dedi bugün teyzem ve ardından da ekledi Türkiye'nin en dindar bilinen şehirlerinden biri olan Konya prezarvatif satışlarının en yüksek olduğu yerlerden biri." Sapıklık derecesinde düşüncelere sahip bu insanlarla,bu kadar olmasa da bir sürü zulüm derecesindeki kurallarla yaşayan Müslüman toplumlarla Türkiye'nin de anılmasından rahatsızlık duyuyorum.Bizim ülkemiz onlarınki gibi değil,onlar Müslüman kavramında değil bence.Müslümanlıkta başörtüsü var,saçın görünmesi haram ama bir tek gözünüz görünecek şekilde de kapanın demiyor.Kuran'da yazılanları bu şekilde abartarak,saptırarak,yobazlaştırarak Müslümanlığı lekeleyenleri kınıyorum.Eğer doğruluğuyla Müslümanlığı yaşayan bir ailenin bireyi olmasaydım din düşmanı olurdum.Şu saçmalıkları okuyanlarda bir kez olsun kendilerini sorgulasınlar ve gerçek Müslüman gibi yaşamaya başlasınlar,birçok insanı soğutmadan.El Kaide kadar asla olmasa da bizde de koccaman yanlışlar olduğunu fark etmek,kabul etmek ve düzeltmek lzım.Umarım bizlerin çocuklarının hayatları bugünki tartışmaların farklı versiyonları olmayan bir Türkiye'de geçer.Ya da bugünki Türkiye daha da geriye gitmemiş olur,endişeleniyorum...

Hiç yorum yok: