27 Haziran 2008 Cuma

BEN,KENDİM VE SEVGİLİM

RESMEN ASIGIM - Nil Karaibrahimgil

:) Favorilerim var hiçbir zaman es geçeceğime inanmadığım:Nil ve Pamela,ne zaman kendimi kötü hissetsem olur olmadık her yerde şarkıları bir şekilde karşıma çıkıyor..İnanılmaz mutlu oluyorum hatta böyle zamanlarda size komik gelebilir ama kendimi bir o kadar da özel hissediyorum..
Kendine cüce diyen uçuk kaçık,içi dolu fıçıcık tadında güzeller güzeli Nil'i Trabzonda dinleme imkanı bulabilmiştim,bugüne kadar gitmeyen varsa tavsiyem mutlaka dinleyin,kulak verin bu kıza.Çok eğlenceli,her daim kıpır kıpır,esprinin eksik olmadığı hoş bir sahnesi var.Bu da ne dedirten abuk sabuk gibi gelen şarkılarını dinledikçe içinizden çok şeyi alıp götürdüğünü farkına varırsınız,ben ilk albümünde çook gülmüş aynı zamanda ağlamıştım "Deli neler yazmış nerden de aklına gelmiş" diyerek nazarlar değmesin modunda dinlemekten usanmadım hiçbir zaman.. Hayat dolu şarkılarındaki tarzı cesaretini,sözleri ise çılgınlığını çok güzel temsil ediyor bence.Kendimi buluyorum bu kızda ;) "Me,Myself and Irene"deki buradaki myself durumu bendeki Nil :)

RESMEN AŞIĞIM
Sanki o putmuş gibi
Hayat sırf buymuş gibi
Hem aç hem tokmuş gibi
Hem var hem yokmuş gibi
Ben ona resmen aşığım
Onu benden almasınlar
Bize bulaşmasınlar
Arayıp sormasınlar
Kıskandırıp durmasınlar
Ben ona resmen aşığım
Hem ilk hem sonmuş gibi
En güzeli oymuş gibi
Bunca yıl beklemiş gibi
Beklediğime değmiş gibi
Ben ona resmen...
Şeytanla bir olmuş gibi
"Küt!" diye gidecek gibi
Her yöne sapacak
Ne yap desen yapacak gibi
Ben ona resmen aşığım
İyi ki yapmışım!
İçimdeki kıpırtım,huzurum,kendimi bulmam,sevincim,anlamsız gülüşüm galiba ben de O'na resmen aşığım...

Hiç yorum yok: