3 Haziran 2008 Salı

BİNBİR KOMEDİ

Allah razı olsun Binbir Gece dizisinin senaristinden de yapımcısından da yönetmeninden de oyuncularından da :) Reklam arasında koştum hemencecik bir post yazayım diye,komedinin alasını kaçıran varsa belki vesile olurum da izleyebilir diye.Mutlaka tekrarı verilir ama canlı yayın keyfi de kaçmaz :) Hem başınız mı kel neden Dünya televizyonlarında bile ilk kez olan uygulamayı canlı yayında dizi izlemekten mahrum kalasınız,aaa lütfen :) Kapıda ki haberci kem küm 2 lafı toparlayıp da 1 cümle kurmaktan aciz,gelen ünlü konuk M. Ali Birand deseniz hiç farklı değil yalandan yere tebrikler kocaman bir sırıtmayla birleşince gülme krizi geçirdim gülme krizi.Zaten normalde de aksak konuşması adamcağızın malum.Her neyse içeriye daha doğrusu bahçeye geçiliyor Ceyda Düvenci ve Tardu Flordun dialogları başlıyor onlarda ağızlarını toparlayamaz halde en kötü oyunculuklarını sergiliyorlar,bana göre tabii ve inanılmaz bir komedi dizisi oluşuyor.B..unu çıkarmışlar özetle canlı yayın atraksiyonu yapacağız diye hepsi adeta acemi oyuncular gibi,tüm rol kesmeleri sırıtmış.Zaten normalde de izlenecek bir dizi değildi senaryosu berbat,Bergüzar Korel desen kasıntı,arada bakardım boşluktan ama bu akşam başından kalkamadım.Eğer izlemeyip de yakalayabilen varsa ekran başına yılın komedi dizisini kaçırmayın,üzülürsünüz ;) reklamlar biter Ebru içini dökmüş kaçar.Bye bye...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Kapıda ki haberci gerçekten berbattı. Ben daha iyi oynardım. :D

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Onurr;oyunculardan hangisi iyiydi ki ;)