2 Temmuz 2008 Çarşamba

AYRILIK



Cem Adrian - Ayrilik.mp3 -

Uzun zaman üzerine ilk defa birşey beni gerçekten üzüyor,yeni yeni farkına vardırıyor bu dokunuş içimdekileri:dokundu...Yalnız hissediyorum kendimi,ona sokulmak istiyorum,sıcaklığını hissetmek,güvende olmak,sessizlik içinde sakince öylece kalmayı...Yapacak birşey yok,ağlayarak gülmekteyim halime.Şimdiden özlüyorum...Yakınındayken uzakta olmak:Kimilerine elimizi uzatsak dokunacak kadar uzaktayız,kimilerine de her an içimizde yaşayacak kadar.Her ikisi de canımı acıtırken biraz merhamet,anlayış ve küçücük bir cesaret umuyorum hayattan şimdi.Sevgimden kaçmayı istemiyorum,sarılabilecekken uzaktan bakmayı,dokunabilecekken seyretmeyi,yaşarken kaybetmeyi,gülebilecekken ağlamayı,mutluluk varken mutsuzluğu...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayrılık da sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hala sevgili ...şiiri aklıma geldi Attila İlhanın öte yandan da diyorumki AŞK cesaret işi birazda... bahanelere sığmayacak kadar büyük ve özel cesareti yoksa aşka bırak gitsin zaten...

burçin

Nakhar dedi ki...

ne yazsam bilemedim inan şimdi... bu bir ayrılık durumu... unut desem de boş gelir şimdilik, üzülme desem de...

ama unutur insan biz şimdiye kadar neleri unuttuk... aklına geldiğinde bir damla yaş düşmediği de olur biz ne değmezlere gz pınarlarımızı tükettik...

neden ne olursa olsun bir nokta konulmuş ilişkiye... geri dönmk zor olur dönsen de soru işaretleriyle biten sorular oluşur insanın beyninde...

ne desem boş dediğim gibi, aa bu da geçecek, yeni birinin kolları sarana kadar bedenini, bırak anne ve anneannecik sarsın pamuklara seni ve bu olaydan en ufak sıyrıkla ayrıl...

kalbin üzüntü görmesin ebrucum...

http dedi ki...

"ey yar, ben dokunmadan da tenine saatlerce sevişebilirim seninle..."

söylemini getirdi aklıma yazın...

platonikleşiyor mu zaman giderek anlamıyorum...

"baktığı her yansımada kendine söver
kalbi miyop zavallının, uzaktan sever..."

nokta (atışı)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Burçin ve Nakhar sağolun.

@Oğuz:2 cümleye de bittim,süpperler süper :)