5 Temmuz 2008 Cumartesi

DAVETİYE

Bundan yıllar önce tiyatrocu bir çiftin düğün davetiyesi elime geçmişti.Çok gülmüştüm,hoşuma gitmişti.Mutlaka şimdiye kadar göreniniz vardır bu tip davetiyeleri.Onlarınkinde
"Düğün" oyunumuza hepinizi bekleriz.
Roller:
Gelin:....
Damat:...
Gelin Babası:...

gibi birşeyler vardı :) Bir de cin ali&cin ayşe resimleri,unutmamak lazım,en hoşuma giden ayrıntıydı çünkü.Bugün de facebookta Lisani adlı bir arkadaşımın davetli olduğu bir düğünün davetiyesini gördüm,o da güldürdü beni.Fizikçi olarak böyle bir düğün davetiyem olsun ister miydim düşündüm,kesinlikle eşim kabul edecek olsa bile ben istemezdim ama başkalarında çok hoşuma gidiyor :) Ben daha zarif,sade birşeyler istiyorum,hahahaaa....

Efsun&Derviş'i de ayrıca tebrik ediyorum :) Mutluluklar...

Hiç yorum yok: