5 Temmuz 2008 Cumartesi

belki biraz zamanla kalbimi beynimle törpülemeyi öğrendiğim için,belki de yaşadığım hayal kırıklıkları yüzünden, belki de yaşamın akıntısına kendimi bıraktığım ve günden güne daha materyalist oldugum için...bilmiyorum...ama yaşadıklarımdan, zamandan öğrendiğim bir şey var ebrucum, başını geriye çevirip beş dakika bakamazsın...bundan önce de sevdin..bundan önce de sevdiğin bir öncekinden farklıydı, hepsine "aşkım" dedin belki de...bundan sonrakine de dersin emin ol...hayatın cilvesi bunlar...boşver de geç...zaman zaman boşver demek ne kadar zor olsa da...emin ol iyi bilirim gecenin bir yarısı uyanıp sigaralar iliştirmeyi ucuca...aklımı o zaman kimi seviyorsam ona rehin vermeyi...çok da sevdim..çok da sevildiğim zamanlar oldu...ama zaman...zaman her şeyi alıp götürüyor....yaşadıklarımdan öğrendiğim tek bir hayatın olduğu...tadını çıkar...sonra pişman olursun...hiçkimsenin yeri doldurulmaz değil...ve unutma senden değerlisi yok...elbette ki duygularını,vicdanını,değerlerini kaybetme...ama kendini de kaybetme...kırık aynada bütün aranmazmış...daha çok şey var yaşanacak...

5 yorum:

serra dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Nakhar dedi ki...

işte benim bahsettiğim şey de tam bu yazdıklarına tekabül ediyor...

bu demek oluyor ki... kalbine yeni biri giriş yapabilir... :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Nakhar:bu yazı bana ait değil ;)

Nakhar dedi ki...

olsun, senin hislerini ifade etmese yazar mıydın?

al bi de burdan yak... :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Nakhar ama yayınlayan da ben değildim :P

Al bi de burdan yak :)