26 Temmuz 2008 Cumartesi

KARMA

Artık güzel şeyler yazayım istiyorum iç karartıcı haberlerin olduğu bir bloga döndü benimkisi.Yazacak o kadar da çok şey var ki aklımda biriken ama bu sıcaklar beni mahvetti,esir aldı :( Hiç bir yer esmiyor,yapış yapış vücudum,sürekli duş almaktan yoruldum artık.Baygınlık geçiriyorum sıcaktan uyuyorum ama aynı sıcak sık sık da uykusundan ediyor adamı.Bu ne yaaa!!!İnsan evladı dinlenmek için uyumuyor mu yaw,ben resmen 10 ton yük taşımış,silindirin altında kalmış,dayak yemiş hangisi makbulünüzse öyle yorgun,her yerim uyuşmuş ağrı içinde kalkıyorum.SERİNLİK İSTİYORUZ...

Geride bıraktığımız pazartesi dayımların mahkemesi vardı,ilk kez mahkemeye katıldım ilk kez o katili gördüm,hayatımda ilk kez NEFRET ETMEK neymiş tüm iliklerimde hissedercesine yaşadım.Nefreti tattım :( Sıktım durdum kendimi katili gözlerimizin içine bakarken,gözleri takıldı çünkü ilk kez annem ve ben mahkemeye katıldık yabancıladı herif bizleri.Seri konuşmalar arasında ne halt olduğu pek de anlaşılmıyor,kaçıyor akıyor kelimeler.Yakalayabildiğim yerdeyse mahkemenin sonucu açıklanıyordu 9 yıl 4 ay hapis cezası...O an farkına vardım yumruklarımla tık tık yaptığım oturağın kolunu azad ettim ilk iş,dudaklarımı hala yanmasına sebep olacak derece ısırdığımı gözlerim dolarken...Avukatı daldı hemen lafa temyizini istiyoruz diye,ohaaaa isterseniz olayı yok olmamış sayalım canı sağ olsun sanki yattığı ceza dayımı,yengemi,eniştemimi getirecek!!!!! Sarsıldım,bekliyorduk bunu ama sarsıldım ben yine de.Bir de katil herife söz verilince demez mi temyiz sonuçlanana kadar tahliye mi istiyorum.İşte ben burada ağlamaya başladım.Bizim avukatlardan biri söz aldı "197 promil alkolle aşırı süratte seyir halindeyken çocuğunu üniversiteye yolcu etmeye giden bir ailenin arabasına çarpıp 2 çocuğu hem annesiz hem babasız bırakmış olup.Bir bayanı ölümüne sebep olacak derecede yaralayıp hayatındaki tek varlığı olan eşinin ölümüne sebep olmuştur,onlar da çocuğu olmayan bir aileydi.Bunların göz önünde..." devam eden cümlesinde gözyaşlarıma artık hiç mukayet olamıyordum o pisliğe bakarak dinledim içimden küfürler ettim :( öfke duydum...Tahliyesi red edildi.Temyize gönderildi.Cezasının 3'de 2'sini yatması da söz konusu yani 6 yıl 2 ay...Eğer bizlerin gözü hala yaşlı ve içimiz bu denli yanıyorsa eminim ki bu yasada inanılmaz yanlış giden şeyler var.Yoksa hepimiz biliyoruz ömür boyu da yatsa ne gidenlerin gelmeyeceğini ne de yaşadıklarımızın hiç birini unutturmayacağını :(

Olasılıksız kitabının sonlarına yaklaşmak üzereyim,bugünlerde elime alıp da pek okuyamadım dolayısıyla çok uzadı okuma işi.Ara sırada fizik kurallarının çokca üzerinde durulduğu bir kitap olsa da okuması oldukça keyifli anlatımı çok güzel,ben çok sevdim tavsiye etmek istedim bir kez daha.Ama ben fizik bölümünde okumasaydım sıkılacağımı düşünüyorum bu kitaptan,açıkçası dersime yararı da olur diye sabredip oraları defalarca okudum ki yer etsin aklımda diye.

Bunlar da biricik dayımdan geriye kalan bahçesinden bir salkım üzüm,emek çok vermişlerdi bu nimetler için,hevesi de çoktu en güzellerini seçer çıkarırdı bizlere Nur içinde yatsınlar :

Bu arada bana fabrikada çalışanlar için çokca yazılar geldi,işsiz kaldıkları için üzülenler bir hayli çok unutmadan açıklayayım hemen.Yeni bir fabrika kurulana kadar çalışmaları için hepsi bir yerlere yerleştirildiler,zaten sigortadan maaşları da ödenecek.Yani endişe edilecek üzülecek ihtiyaçlık durumları yok Allah'a şükür.

Biz bir de bu arada sık sık Tokat'a gelip gitik anneannemin göz sorunları için.Yeni açılmış misler gibi bir özel hastanede doktoru.Cumartesi günü yarım gün de olduğundan tenha idi hastane.Gayet temiz,modern bir hastaneden gözüme takılan memleketim insanından manzara.Önünde eğilip bol köpüklü kahvesini de yapı ikra ederdim ağamıza ama mekan uygun değildi ki beaa ;)

Hoşçakalın,yüzümüzden tebessüm hiç eksik olmasın :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

ohh amcam yayılmış ,stüdyo da poz veriyor sanki :)

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Adem;onun gibi birkaç tane daha vardı ama yakınım da odukları için gözlerine makineyi sokarak çekemedim fotoğraflarını.Ağa modeli resmen amcam ;)

Adsız dedi ki...

giden tabiki geri gelmiyor ama suçlu da cezasız kalmıyor

yattığı ve yatacağı her gün göz yaşının birine bedel olamasada bir şekilde hak ettiğini bulması iyi

allah kaybettiğin yakınlarının mekanını cennet etsin...

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Diagonal,çok teşekkürler inşallah iyi dileklerin yerini bulur :(

Ben suçluların pek de hak ettikleri cezayı gördüklerine inanmıyorum,bir de gözüyaşlı anneannemi,dedemi dayım ve yengemin 2 çocuğunun yaşamlarınınne hale geldiğini gördükçe o cezayı cezadan kabul etmek haksızlık oluyor.Ben Allah'a havale ettim umarım hakkından gelir.

Adsız dedi ki...

Dayınız için çok üzüldüm. Ne yazıkki hiçbir zaman adaletin tam olduğu bir ülke olamadık :(

Olasılıksız kitabını Sinop' un güzel plajında başladım ve bitirdim. Gerçekten harika bir kitap. Sonları daha müthiş adamı geriyor ve duygusallaştırıyor. Evet belkide hissetmediniz ama sonlarında gözünüz dolacak :) O hastanedeki küçük çocuğu aklınızdan çıkarmayın...

Bu arada bir yazıda bir çok ortak nokta olduğu için yazasım geldi :) Askerliğimi Tokat Jandarma Komando tabur komutanlığında yaptım. Niksar-Köklüce deydim ben.. Tokat' ı çok özledim müthiş bir yerdi tabi bizim sinopumuz kadar olmasada :) Taşhan' da oturup ahududu çayı içmeyi, karadeniz pastanesinde poğça yemeyi özledim..

İyi günler...

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Varol Aksoy,samimi yorum için çok teşekkürler.Adalet konusunda artık yorum yapacak mecalim kalmadı.Ne desen boş ve sonuç maalesef can sıkıcı noktlarda.Olasılıksız kitabını bende bitirdim geçtiğimiz haftalarda küçük kız yer ediyor hafızalarda ama tuhafıma giden ne olursa olsun kendi canından birini hayata döndürmek uğruna başkalarının hayatına son verebiliyor olması babasının.Düşündürücüydü yaptığı.

Tokat'ın Erbaa ilçesine de bekleriz Tokat2tan çok çok çok daha güzeldir :)

Hoşçakalın.