13 Temmuz 2008 Pazar

BENİM NİHAİ SONUM::DANS

Bakıyorum da bugüne kadar dans konusunda hep yetenek istemişim yazılarımda.Son günlerde fark ettim nedense ben yeteneksiz değilim ki!!!Nasıl okulun modern dans ekibinde varolabilirdim,dansın envayi çeşidini yapabilirdim,verildiği kadarıyla ;) Yani profesyonel destekle çok iyi işler çıkarabilirim.Okuldaki dans partnerimin şu an İzmir'de yarı profesyonel lisanlı bir salsa ve bachata dansıçısı olarak eğitim veriyor olması,hatta ve hatta Dans Şampiyonasında temsilci olması beni kendime getirdi.Şimdiye kadar kendime haksızlık ettiğime kanaat getirdim.Önümdeki örnek çok güzel....Fiziğim de elverdiğine göre benim için de geç kalmışlık diye birşey söz konusu değil,rahatladım :) Belki bende profesyolliğe koccaman bir adım atarım.Tüyoları aldım,en azından eski teknik bilgilerimle bol antreman,yeni figürler için dans filmleri ve arşivlerinden tırtıklanıp bana yollanmış müziklerin ritmine kendimi teslim ederek profesonellik için eğitim alıncaya kadar bedenimi de bildiklerimi de soğutmayabilirim.Umarım yakın zamanda bu posttaki tüm yazdıklarım gerçekleşir :) Bahsettiğim son günlerde ki keşfimin nedeni:sorgulamama,dansı iliklerimde hissetmeme neden olan belki de hayatımı düşündüğümden farklı bir yöne çeviren o muhteşem bachata ritmi: Son günlerde üstüste dinliyorum,durduramıyorum kendimi,kopamıyorum bu ezgiden...dans ediyorum,dinliyorum,dinliyorum....

Dame tu querer - Raulin Rodriguez


Kimbilir bir gün bir şampiyonaya katılacak olursam ve bu alan bachata olursa ki favorimdir,parçam şimdiden hazır.Hadi sizde şimdi benim yapacağım ve defalarca yaptığım gibi bu ritme teslim edin,bırakın ruhunuz ve bedeniniz flört etsin biraz ;)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Aşağıda galiba sana ait bir resim gördüm türk kadın blog yazarları diye merek ettim tıkladım, blograzzi tarzında bir site iyi dedim kendimi tutamadım, işim gereği meraktan resimin olduğu linke baktım ve url'deki değerleri görünce değiştirdim senin olduğunu tahmin ettiğim bir fotonun büyük hali çıktı . Banane diyorsundur şimdi teknik bir konu paylaşayım dedim :) Ebru

Ebru ER HASANÇEBİ dedi ki...

@Adem,teşekkürler değişiklik için ama ben bahsettiğin şeyin ne olduğunu anlamadım :( Bu arada adresini yineleyebilir misin,bulamadım?

Unknown dedi ki...

Normalde görebiliyorum ben altı çizili Ebru yazısını tıklarsan yada
aşağıdaki adresi browsere yapıştırarak bakabilirsin .

http://api.ning.com/files/8*CGiFEYj9GOcJwcf7cWLCJAADwOuLB6hmi-EH8f*Cn5oEGrs3sSUJigbZ-O4rRUOrYccXfk9G3IX3rjUmGsoDDY15oPbkdg/DSC01109.JPG?width=1000&height=1000&crop=0%3A1